PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie dyscyplinarne › Re: zwolnienie dyscyplinarne
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Date: 12 Jun 2002 18:45:30 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    magda <m...@w...pl> wrote:
    > Nic z tych rzeczy pracuje tam już ponad trzy lata.
    > I wiem , że należy mi się trzy miesięczne wypowiedzenie .
    > Ba biorąc pod uwagę , że prawdziwym powodem zwolnienia jest słaba kondycja
    > firmy to jeszcze odprawa o której już tu wspomniano.
    > Jetsem pop prostu ciekawa co może wymyśleć pracodawca ( patrz jaką ś..
    > podłożyć ) , żeby dopiąć swego.

    moze dowolna ;-) tyle ze potem ma nikle szanse w sadzie.
    moze tez sklonic kogos do potwierdzenie ze pierwszego dnia po zwolnieniu
    przyszlas pijana, skasowalas zawartosc twardego dysku komputera z Waznymi
    Informacjami Businesowymi i dlatego wreczyl Ci niezwlocznie dyscyplinarke.
    wtedy on moze byc spokojny w sadzie (ale spac niespokojnie - on i ten,
    kto to potwierdzi...)
    ale sadzenie sie trwa i to jest czas, ktory dziala na Twoja niekorzysc...
    wiec lepiej go przycisnac, zeby bylo tak jak on chce (porozumienie)
    ale zarazem tak jak Ty chcesz, skoro juz musisz (porozumienie, ale na
    Twoich warunkach).

    pozdrawiam

    romekk