PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-23 11:58:43
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gsp29o$k71$1@news.onet.pl Tomasz Kaczanowski
    <k...@n...poczta.onet.pl> pisze:

    > Tak - szczególnie takie rzeczy zobaczysz w krajach skandynawskich...
    Pisałem o Polsce.

    > W Danii np, jeśli nie wstąpisz do jednego ze związków działającego w danym
    > zakładzie, to związki postarają się by Cię zwolniono...
    To interesujące i zaskakujące (dla mnie). Chętnie bym o tym poczytał i
    zweryfikował prawdziwość tej informacji, bo to faktycznie patologia by była.

    > To jest jak dla mnie działalność mafijna, niestety u nas zaczyna iść w tym
    > samym złym kierunku.
    Nie wiem na jakiej podstawie tak uważasz, ja się (jeszcze?) z czyms takim
    nie spotkałem.
    Gdybym coś takiego stwierdził to natychmiast zweryfikowałbym swe zdanie i w
    konsekwencji opuścił część środowiska z którym jestem powiązany. Nie to,
    żebym był jakimś durnowatym idealistą, ale z prostej uczciwości.

    --
    Jotte