PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-23 12:43:12
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gspnmu$puq$1@nemesis.news.neostrada.pl Jurek M
    <m...@1...pl> pisze:

    > To nie takie proste.
    > Prawdopodobnie Wiesław nie ma kolegów bliżej koryta, którzy mogliby go
    > zarekomendować.
    > Zresztą wcześniej powinien zainwestować w siebie, wejść w ten "przemysł",
    > zrobić z siebie 'produkt' polityczny, a to tez wymaga pewnego kapitału.
    Ale może się jednak "Wiesławowi" (cudzysłów, bo nie piszę o konkretnym
    Wiesławie, lecz o takim, jakby to ująć - symbolicznym) uda i może nawet nie
    zmieni po drodze sam ani nie zmienią mu po drodze poglądów.
    I wówczas w odpowiedniej chwili w jego biurze pojawi tak mała gnida i powie:
    chciałbym dla pana pracować, przydam się, ja już dawno w pana wierzyłem i
    nawet na grupie pana popierałem tylko wtedy pod pseudonimem Ba....

    --
    Jotte