PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-22 20:20:28
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: keczerad <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gsncse$c4s$1@atlantis.news.neostrada.pl entroper

    > Emka reprezentuje prymitywny, by nie rzec prostacki, ogląd omawianych
    > zjawisk, charakterystyczny dla mało "wykwintnych" umysłów o wąskich
    > horyzontach i maglowej wiedzy (stąd gadki o "darciu ryja na wiecach" itp.).
    > Nie jest w tym bynajmniej odosobniona.
    > A w rzeczywistości wcale nie w tym rzecz.
    > Proszę spojrzeć na działania związków zawodowych w krajach uważanych za
    > ostoje kapitalizmu i gospodarki rynkowej - choćby USA, Niemcy, Francja
    > Wlk. Brytania, Włochy, a także mające nieco mniejsze tradycje, jak
> [...]

    Możesz tak szerzej wyjasnic w czym pomocne są związki zawodowe takiemu
    szaremu czlowiekowi jakim ja jestem ? Bo narazie to jedyne co wywalczyly
    w moim niedlugim zyciu to to ze na gorników z moich skladek bede lozyl
    jeszcze jakies 30 lat. W kolejce sa kolejarze, nauczyciele, policjanci i
    inne zawodu oplacane z mojej pensji.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.