PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-22 17:41:30
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Mógłbyś to rozwinąć ? Za czym przestaniesz nadążać ? A inni będą nadążać,
    > tylko ty nie ? Czyżbyś przyznawał, że intelektualnie odstajesz od
    > przeciętnej ? To byłby pierwszy znany mi przypadek, z reguły ludzie miewają
    > zbyt wygórowanie mniemanie o swoich możliwośćiach.

    Nie chodziło mi o mnie - chodziło mi o zaprezentowanie pewnej postawy.
    Ja osobiście tego problemu raczej nie mam. To po pierwsze.

    Po drugie, to wygląda tak: dyrektor X działu Y w firmie Z ma do wyboru:

    a) wprowadzić usprawnienia procesu produkcji wyrobu swojego działu
    poprzez wprowadzenie nowych technologii

    b) dalej ten wyrób produkować ręcznie

    I teraz, jeśli wybierze opcję b, to może być kilka powodów, a w tym
    taki, że ten dyrektor X nie jest w stanie zrozumieć działania tej nowej
    technologii i się dostosować, aby dalej skutecznie kierować swoim działem.

    A ponieważ zdaje sobie sprawę z tego faktu i jego konsekwencji, to woli
    kontynuować produkcję ręczną, która dla *niego* jest bardziej opłacalna.

    Proste?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com