PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-21 20:16:57
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "andreas" napisał:
    > Te cuda nazywają się prawem popytu i podaży.
    > Klient decyduje o cenie towaru, a nie koszt jego produkcji.

    aleś palnoł jak łysy grzyfką o kant kuli:O)

    klient jest ten sam, i nie on decyduje ile kosztują polskie i europejskie
    pomidory,
    to teraz inne cuda (objawienie matki boskiej jakiejś tam to przy tym pikuś):
    gostek z okolic pracował 10 lat (mniejsza przy czym) tyrał i tyrał i klepał
    bidę, potem pojechał do niemiec do pracy (identyczna praca, ta sama branża)
    i po 3 latach przyjechał do kraju i wybudował dom, dacie wiare?:O)
    były to jeszcze czasy przed kryzysem kiedy to materiały budowlane w polsce
    były droższe niż w niemczech, więc to tak wygląda i naprawdę nie wiem czy
    się z tego śmiać czy płakać?:O()