PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-20 11:31:33
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet niestudent nie ma ZUSu w tym przypadku. Podatek obecnie to 18%.
    > W dodatku przy dziele jest 20% KUP, a nieraz i 50% KUP, co daje podatek
    > w wysokości 9%.

    No ja się na 50% nie kwalifikowałem. Miałem 20%, czyli podatek był
    naliczany od pozostałych 80% - te 19% podatku było z pamięci, już
    upraszczając.

    Szczegółów zresztą nie pamiętam, to było w 2002 roku. Pamiętam, że po:
    - zapłaceniu podatku
    - kupnie biletu miesięcznego PKS (ulgowego)
    - kupnie biletu miesięcznego MPK (ulgowego)

    zostawało mi ok. 620 PLN.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com