PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana warunkow pracy › Re: zmiana warunkow pracy
    From: "bublik" <b...@f...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zmiana warunkow pracy
    Date: Sat, 28 Jan 2006 23:32:40 +0100

    Użytkownik "TaDeK" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:drdsni$c47$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości

    > a mnie wydaje sie ze jak najbardziej tak, bo to pracodawca chce sie
    > zmienic umowe, jaka obowiazuje obie strony. Pracownik nie wyraza na to
    > zgody, wiec rozwiazanie umowy nastapi z winy pracodawcy

    Zmiana warunkow pracy to jest rozwiazanie starej umowy i podpisanie nowej.
    Jesli przyczyna zmiany umowy jest zla kondycja finansowa zakladu pracy to
    nie jest to traktowane jako rozwiazanie stosunku pracy z winy pracodawcy.
    Odprawa obowiazuje chyba w okreslonych przypadkach - zwolnienia grupowe itd.
    Napewno wplyw ma na to takze staz pracy, ale to nie jest jedyny warunek
    otrzymania odprawy, poza tym, pracodawca nie zwalnia cie tak poprostu, tylko
    proponuje zmiane warunkow umowy, wykazuje dobra wole kontynuacji
    zatrudnienia ciebie, wiec odprawa moze sie tutaj nie kwalifikowac.

    .