PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana pracy...Re: zmiana pracy...
  • Data: 2007-03-07 10:33:22
    Temat: Re: zmiana pracy...
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > E tam, sama odejdzie tam, gdzie będzie tak samo wydajna a będzie się
    > męczyła mniej za tę samą albo lepszą kasę.

    Pod warunkiem, że:
    a) będzie miała gdzie
    b) będzie o tym wiedziała

    I o to się wszystko rozbija.

    > No cóż, mam przekonanie graniczące z pewnością, że nigdy nie pracowałeś
    > jako szwaczka.

    Zgadza się. Nie mam natury masochisty, a ponadto mam alternatywy.

    > Co oprócz spadku wydajności po zwolnieniu programisty?

    Programista może być jedynym znającym coś newralgicznego. A nawet jeśli
    nie, to spadek wydajności nie będzie liniowy, jak w przypadku szwaczki.

    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com