PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana pracy...Re: zmiana pracy...
  • Data: 2007-03-07 10:29:29
    Temat: Re: zmiana pracy...
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 Mar 2007 11:08:10 +0100, Any User <z...@u...pl>
    w <esm2ub$49b$1@opal.icpnet.pl> napisał:

    > Czyżby? Weźmy wspomnianą już szwaczkę, gdyż to dość klarowny przykład.
    > Szwaczkę należy w każdym momencie pracy wyciskać na 100% i nie liczyć na
    > dodatkowe procenty. Jeśli takie się pojawią, to dobrze, ale zwiększanie

    Bo?

    > wydajności powinno przebiegać na drodze zatrudniania nowych szwaczek. A

    Niektórzy wierzą w lepszą oraganizację rpacy i motywowanie pracownika.
    I ich firmy przeżywają.

    > jak wydajność którejś z obecnych zaczyna spadać, należy najpierw
    > sprawdzić źródło problemu, po czym, jeśli nie ma perspektyw na powrót do
    > pełnej wydajności (zdrowie, rodzina itp.), to należy delikwentkę zwolnić.

    E tam, sama odejdzie tam, gdzie będzie tak samo wydajna a będzie się
    męczyła mniej za tę samą albo lepszą kasę.

    > To też są dwie zupełnie różne prace. Programista pracuje głową, szwaczka
    > rękami. Programistę do projektu trzeba wdrożyć, szwaczkę nie, albo

    No cóż, mam przekonanie graniczące z pewnością, że nigdy nie pracowałeś
    jako szwaczka.

    > zajmuje to 10 minut. Zwolnienie szwaczki kończy się jedynie spadkiem
    > wydajności i może być zrekompensowane nową szwaczką, w przypadku
    > programisty tak nie jest.

    Co oprócz spadku wydajności po zwolnieniu programisty?

    ja czyli jakub
    Revoke.