PracaGrupypl.praca.dyskusjezatrudnienie bogatego :) › Re: zatrudnienie bogatego :)
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zatrudnienie bogatego :)
    Date: Sat, 29 Mar 2008 18:11:14 +0100

    W wiadomości news:fslr0f$qp5$1@news.onet.pl Z <a...@o...pl> pisze:

    > Wiesz, sensu largo to masz racje, ale w przypadku stanowisk o latwej
    > zastepowalnosci z dostepem do tanich (ktorzy sa tani, bo sa zdesperowani)
    > pracownikow, to wymyslanie cudownych programow socjalnych (i ponoszenie
    > kosztow)
    Ależ ja nic o cudownych programach socjalnych nie pisałem.
    Pisałem natomiast o wykorzystywaniu trudnej sytuacji materialnej pracownika
    celem jego zdominowania.

    > prowadzi do latwego wykazania "dzialania na szkode firmy". Tak
    > wiec taki menedzer jak juz ma komus zabrac to dla ochrony wlasnego
    > tylka woli zabrac pracownikom a nie wlascicielom
    > (udzialowcy/akcjonariusze).
    Takie właśnie postępowanie - dbanie wyłącznie o własny tyłek - czyni go
    łajdakiem.
    Działaniem na szkodę firmy jest także IMO stwarzanie pracownikom (obojętne
    jakiego szczebla) okoliczności stymulujących do redukowania obciążenia pracą
    (symulacja, kombinowanie, oszustwa itp.) celem dostosowania ich do warunków
    płacowych. A także nadmiernej rotacji pracowników, co raczej dobre nigdy nie
    jest. To właśnie pokazuje nam pracodawcę/menedżera idiotę.

    --
    Jotte