PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki,zarobki..Re: zarobki,zarobki..
  • Data: 2006-07-11 21:14:08
    Temat: Re: zarobki,zarobki..
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e9130r$82h$1@news.onet.pl Michał
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > A daj spokój odnosze wrażenie że większość z nich nigdzie nie pracowała
    Tylko na odnoszonym wrażeniu trudno ogólną tezę budować.

    > albo udało im sie DG założyć - a ci
    > wolny rynek widzą tylko wtedy kiedy działa dla nich ale jeżeli w drugą
    > strone to juz beeeee.
    Co w tym dziwnego? Jak Ci coś pasi to akceptujesz i popierasz, jak szkodzi -
    odrzucasz i tępisz. Tak to ogólnie działa.

    > Jak napisałem pracowałem za 750 jako magazynier - kontroler jakości -
    > człowiek po średniej szkole wtedy.
    > Warunki pracy jak w XIX wiecznej manufakturze - jak nie gorsze !!
    > Tyrałem 3 lata i do czego doszedłem ? Do niczego ...dalej mieszkam u
    > starych bo na samodzielne życie mnie nie stać pracując, nie pracując w
    > sumie też ... Mam pomysł na firme - co z tego jeżeli banki dają
    > pieniądze tym którzy je mają.
    To rozsądne słowa, nic dodać, nic ująć.

    > Mam nadzieje że wkrótce wielu was sie obudzi z tego snu, ale wtedy już
    > będzie za późno jak pójdziecie na emeryture z min. składek. Bo kiedyś
    > zrozumiecie że cena to wynik między podażą a popytem i jak się by wszyscy
    > chcieli godzić pracować za 600 to żadnych podwyżek do dzisaj by nie było.
    Nie wiem, może. Mam dach nad głową (za własne), auto itp., przyszłość w
    pewnym stopniu zabezpieczoną. Nie boję się życia, każdego pracodawcę mogę
    spławić od ręki kiedy tylko mi się zechce. Ale nie zapominam o tych, którzy
    tak nie mają.

    Jotte