PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki,zarobki.. › Re: zarobki,zarobki..
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zarobki,zarobki..
    Date: Tue, 11 Jul 2006 11:23:31 +0200

    On Tue, 11 Jul 2006 08:35:35 +0200, Michał wrote:

    >Dlaczego państwo pozwala na taki czysty wyzysk człowieka ??

    Co proponujesz?

    >Wyobraźcie sobie
    >co będzie na starość.
    >Niech teraz odezwią się "przedsiębiorcy wyzyskiwacze" dlaczego skazują
    >człowieka na wegetację.
    >Ludzie ! za 5 zł to robią Ukrainki w polu !!!

    3,5zł/godz. - praca na czarno w tartaku na wsi w woj. mazowieckim.
    Czyli Ukrainki mają o 1,5zł/godz. więcej, tylko że one ruszyły tyłki z
    Ukrainy.

    >Nie godźcie się na wyzysk, nie
    >róbcie na cudze dzieci. Ten facet u którego pracowałem, jak otwierał zawsze
    >mówił że jak "stanie na nogi będzie płacił więcej"(jak zaczynali dostawali
    >po 3.5). Teraz już mówi "jak sie nie podoba to uciekaj ! Mam już tyle kasy
    >że moge zamknąć i żyć do końca życia za te pieniądze !!!"

    Jak mu zazdrościsz to też zabierz się za jakiś biznes. Ponieważ wiesz
    lepiej niż on jak to wszystko powinno być zorganizowane, to wróżę
    niewątpliwy sukces Twego przedsięwzięcia.

    >Tylko frajerzy pracują za mniej niż 10 ...byłem nim przez ostatnie 3 lata i
    >te 3 lata są zmarnowane bo nie osiągnołem w życiu nic.

    Hmm. Dlaczego nie pracowałeś za więcej niż za 10zł/godz.?

    >W normalnym kraju nie trzeba mieć firmy żeby godnie żyć !!!

    Racja.

    >PS. Macie jakieś strony gdzie są pewne ogłoszenie pracy w UE ???

    Jeśli interesuje Cię UK to polecam:
    http://www.jobcentreplus.gov.uk/JCP/index.html
    Możesz też wpaść osobiście - stoją tam takie maszyny dotykowe i możesz
    podrukować sobie oferty pracy i podzwonić po pracodawcach. Proponuję
    zacząć szukać pracy będąc już w Polsce. Tylko pogadaj z kimś kto już
    jest na miejscu (jacyś znajomi znajomych etc.) i w wysyłanych CV
    podawaj angielski adres. Kup też sobie kartę SIM do telefonu (na
    allegro lub znajomi z UK) i podawaj angielski nr tel. Tylko zasil
    sobie konto za jakieś Ł100-150, bo rozmowy w roamingu są drogie
    (popatrz na plany taryfowe u różnych operatorów), ale i tak bardziej
    to się opłaci niż umawianie się na rozmowy na miejscu. Powodzenia :-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse