PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki,zarobki.. › Re: zarobki,zarobki..
  • Data: 2006-07-11 10:17:04
    Temat: Re: zarobki,zarobki..
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "frykow" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1152606327.907396.60800@s13g2000cwa.googlegroup
    s.com...

    gg napisał(a):

    > z tych co kupowali mieszkania 2 lata temu i wczesniej tak, ja
    > jesli tu zostane to bede chyba mieszkal na smietniku bo nie
    > mam 5-9 tys na m2 mieszkania + obowiazkowy garaz za 20tys
    Musisz mieć nowe mieszkanie w centrum Warszawy?? Do cholery,
    mieszkanie w bloku można kupić za 1000zł/m2, a w małych miastach za
    jeszcze mniej.

    No ja np mieszkam w Warszawie, wiec gdzie mialbym kupowac mieszkanie? W
    Lodzi? A ceny, abstrachujac od wolnego rynku, sa makabryczne... doganiamy
    Unie, szkoda tylko, ze nie zarobkami:)