PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki,zarobki.. › Re: zarobki,zarobki..
  • Data: 2006-07-11 06:35:35
    Temat: Re: zarobki,zarobki..
    Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To kto do cholery kupuje te wszystkie samochody i mieszkania? Sam
    > zarabiam wielokrotnie więcej i się pężę jak cię mogę. A tacy z tysiącem
    > pińćset to powinni w kartonie po mleku mieszkać... a wcale tak nie
    > jest. Ot, zdziwienie.

    Ej człowiecze bardzo mało wiesz o życiu. Kto Ci załatwił prace ???
    Pracowałem niedawno (teraz już rzuciłem bo nie ma sensu lepiej gnić na
    bezrobociu) w pewnej manofakturze za 4.5zł/h. Ciężko z tego się utrzymać
    mnie studentowi a co powiedzieć jak ludzie pracujący tam mieli dzieci i
    rodziny ??? Pracował tam jeden gościu (tylko on w rodzinie) do tego jeszcze
    żona i dziecko w podstawówce - 45 lat i mieszka u teściowej ... Ten miał i
    tak szczęście. Drugi mieszkał już tylko z żoną (córki już uciekły) w bloku.
    Oczywiście ciągle siedzi w długach albo nie zapłacone CO albo czynsz. Tak
    się dzisiaj żyje w małych mieścinach - miasto ok 25k.
    Dlaczego państwo pozwala na taki czysty wyzysk człowieka ?? Wyobraźcie sobie
    co będzie na starość.
    Niech teraz odezwią się "przedsiębiorcy wyzyskiwacze" dlaczego skazują
    człowieka na wegetację.
    Ludzie ! za 5 zł to robią Ukrainki w polu !!! Nie godźcie się na wyzysk, nie
    róbcie na cudze dzieci. Ten facet u którego pracowałem, jak otwierał zawsze
    mówił że jak "stanie na nogi będzie płacił więcej"(jak zaczynali dostawali
    po 3.5). Teraz już mówi "jak sie nie podoba to uciekaj ! Mam już tyle kasy
    że moge zamknąć i żyć do końca życia za te pieniądze !!!"
    Tylko frajerzy pracują za mniej niż 10 ...byłem nim przez ostatnie 3 lata i
    te 3 lata są zmarnowane bo nie osiągnołem w życiu nic.
    W normalnym kraju nie trzeba mieć firmy żeby godnie żyć !!!

    PS. Macie jakieś strony gdzie są pewne ogłoszenie pracy w UE ???