PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki w tzw budowlance › Re: zarobki w tzw budowlance
  • Data: 2008-10-24 19:56:57
    Temat: Re: zarobki w tzw budowlance
    Od: "Lucky" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > na początek warto by sie spytać pana doktora gdzie ten pracuje, czy w
    > McDonalds, czy na jakiejś wyższej uczelni, bo z tego co się orientuję to
    > pracownicy akademiccy zarabiają naprawdę spore pieniądze (wbrew temu co
    > się publicznie słyszy że to w szkołach i na uczelniach to sie zarabia be)

    Asystent 1400 netto, adiunkt 2400netto, profesor nadzwyczajny razem z
    dodatkiem za staz pracy 4000 netto na kierunku Informatyka na jednej z
    uczelni. Przy okazji poprawy laborek rozmawialem ze studentami 4 roku
    studiow zaocznych, pochwalil sie jeden z nich, ze zarabia 4500 netto - musi
    znac tylko SQL. Doktorat powiedzmy po 5 latach + habilitacja 10 lat, czyli
    po 15 latach ciezkiej pracy 4000 netto.

    > dlatego tylu najzdolniejszych i pracowitych młodych ludzi wypada z tego
    > kraju, nie chcę filozofować, wnioski każdy sobie sam wyciągnie:O(

    Znam doktoranta, w przyszlym roku broni z Informatyki, okolo 18 publikacji,
    z czego 5-6 na liscie filadelfijskiej, przyznany grant MNiSW, wyjazdy na
    zagraniczna uczelnie, recenzje art. nadsylanych na 3 miedzynarodowe
    konferencje i takie tam. Nastepnego dnia po obronie rzuca nauke i idzie do
    biznesu.

    Pozdr
    Lacky