PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki w serwisie samochowodym › Re: zarobki w serwisie samochowodym
  • Data: 2007-03-21 13:03:19
    Temat: Re: zarobki w serwisie samochowodym
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21 mar o godzinie 13:43, na pl.praca.dyskusje, Krzysiek napisał(a):

    > witam
    > ile zarabia mniej wiecej doradca serwisowy w serwisie np. toyoty (ale moze
    > byc i inna marka)? wiem, ze w serwisie maja duzo roboty (duzo wiecej niz w
    > salonie) a jestem ciekawy ile taki ktos zarabia.

    Jak jesteś ciekawy - to idź do tego salonu, poczekaj aż będą kończyć zmianę
    - zaproś chłopaków na browara, postaw im browarka i popytaj o zarobki.

    Ku..a - co za głupia moda "ile zarabia ....." - przecież to jest płynne tak
    jak wisła - jeden zarabia na tym stanowisku 1000zł a inny na takim samym
    stanowisku 2000zł - więc po ch...j ci teksty które tutaj będą pisane?

    --
    Herbi
    21-03-2007 14:03:10