PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: zarobki listonosza smiech na saliRe: zarobki listonosza smiech na sali
  • Data: 2007-11-06 12:41:53
    Temat: Re: zarobki listonosza smiech na sali
    Od: yale <N...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Placa Tobie kilometrowke ok 0,78 zl za km.
    > I teraz sproboj z tego splacic: benzyne,

    z reguły wszyscy walący kilometrówki mają LPG to wynika z prostego
    rachunku przekroczenia xx tys km/rok

    > ubezpieczenia,

    A gdyby nie był listonoszem nie płaciłby OC?

    > przeglady,

    Jeśli mowa o corocznych obowiązkowych to patrz punkt wyżej, jeśli chodzi
    o normalną eksploatacje to nie ma cudów, więcej jeździsz więcej
    naprawiasz - tu się muszę zgodzić.

    > plyny ekspl,

    ok, proporcjonalne do przebiegu ale oprócz oleju nic mi nie przychodzi
    (olej 80zł + filtr 20zł wychodzi 100PLN/10 tys km = 1 gr / 1km !)

    > ewentualne naprawy

    Myślałem, że w punkcie przeglądy o to chodziło.
    W takim razie nikt normalny nie kupuje nowe auto celem jeżdzenia jako
    listonosz. To nie taksówka, widziałeś listonosza w Mercedesie? Z reguły
    jeżdzą autami byłego bloku wschodniego + wspomniane Golfy II, Astry itp.

    > i rate leasingu.

    Na kilkunastoletnie auto wartości mniej niż 5000PLN ?

    > BEZ SZANS.

    A ja szanse widzę jako forma *dodatkowego* zarobku rzędu paru stówek na
    miesiąc ale bez szans na robienie z tego głównego źródła utrzymania.

    Jest jednak jedno ale... wszystko zależy od rejonu, bo można cały dzień
    jeździć autem i przejechać 10km (od domu do domu po kilka metrów), można
    przejeździć też w tym czasie 100km i być tylko w kilku domach.