eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki listonosza smiech na saliRe: zarobki listonosza smiech na sali
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zarobki listonosza smiech na sali
    Date: Sat, 03 Nov 2007 20:02:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <fgigl0$2h0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fgg70j$en0$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@i...pl>
    <fgi37f$rti$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-91908924.d2.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1194116576 2592 91.90.89.24 (3 Nov 2007 19:02:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Nov 2007 19:02:56 +0000 (UTC)
    X-User: tonieemail
    In-Reply-To: <fgi37f$rti$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:214851
    [ ukryj nagłówki ]

    proletaryat napisał(a):
    > MarcinF napisał(a):
    >
    >> a do utrzymania samochodu sluzy oferowana kilometrowka, zadaniowy
    >> czas pracy tez moze byc plusem,
    >
    > raczej dwa minusy, placisz sam za wszytkie naprawy ktore moga byc
    > kosztowne, kiedys mieli wlasny tabor :) zadaniowy czas pracy ? raczej
    > nie wydaje mi sie zeby to bylo planowane tak zebys sie wyrobil przed
    > czasem, wiec robisz darmowe nadgodziny
    >
    jeździłem na kilometrówce przez półtora roku, przejechałem ok. 50 tyś.
    km i uważam że nie było to takie złe rozwiązanie. Zawsze wyszedłem na
    swoje.

    --
    Z pozdrowieniem
    marcin jan

    "Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1