PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki listonosza smiech na saliRe: zarobki listonosza smiech na sali
  • Data: 2007-11-04 23:15:46
    Temat: Re: zarobki listonosza smiech na sali
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 4 Nov 2007 22:53:23 +0100, "Jackare"
    <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl> wrote:

    >Źle liczysz.
    >Od 4 lat, kiedy kupiłem nowy samochód prowadzę ewidencję każdej złotówki
    >wydanej na jego utrzymanie łącznie z ubezpieczeniami, płynem do wycieraczek,
    >myjniami, sezonowymi zmianami opon i zapachami do wnętrza.Średnioroczny
    >koszt przejechania 1 km wynosi ok 0,7 zł. (silnik 1.3, benzyna)
    No nareszcie ktos kto potrafi policzyc normalnie wszystkie koszty a
    nie tylko koszt paliwa! Brawo! Kolega liczyl w 2003 r. na Peugeot 206
    (zakup z drugiej reki) to wychodzilo mu okolo 0,5 zł / km - w tym
    uwzglednil rowniez rzeczywista strate na wartosci (roznice
    kupno-sprzedaz).

    WAM
    --
    nazwa.pl - nie polecam - same problemy
    kiedys polecalem ale widze ze sie mylilem :)