PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na informatykówRe: zapotrzebowanie na informatyków
  • Data: 2004-11-25 22:44:51
    Temat: Re: zapotrzebowanie na informatyków
    Od: Kayka <k...@z...kis.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Grzegorz napisał:

    > jeśli zatrudniłeś się w branży :) informatycznej to chciałbym wiedzieć w
    > jaki sposób znalazłeś pracę, czy trudno było ???
    Nie zatrudniłem się. Byłoby to dość problematyczne, głównie ze względu
    na konieczność zmiany płci.
    A pomijając kwestię odkobiecenia mnie ;) - nie było trudno. Przecież w
    sektorze IT jest mnóstwo pracy.

    > Pytam z tąd że chciałbym znaleźć pracę jako informatyk, lecz nie wiem za
    > bardzo jak się za to zabrać.
    Po prostu - przeglądasz oferty pracy, jeśli któraś Ci pasuje wysyłasz
    CV, idziesz na rozmowę i masz pracę. Oczywiście, pod warunkiem, że Twoje
    CV zainteresuje pracodawcę, a na rozmowie nie okaże się, że przepisałeś
    je od kolegi i nie masz pojęcia o podstawowych sprawach. To tak
    nawiasem, bo ostatnio znajomy opowiadał o kandydacie na stanowisko
    pracownika operacyjnego (konfiguracje itp. pierdoły). Chłopię zapytane
    jak będzie się logować na platformy produkcyjne po dłuuugim namyśle
    odrzekło, że telnetem. Na pytanie czy słyszał o ssh bąknął, że owszem...
    Ale nie potrafił wskazać żadnej róznicy...

    --
    Kayka

    jabber: k...@j...org
    #gg: 2429068