PracaGrupypl.praca.dyskusjezakonczenie pracy › Re: zakonczenie pracy
  • Data: 2003-01-16 11:46:49
    Temat: Re: zakonczenie pracy
    Od: "Justyna" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał
    ale chce byc fer w stosunku do siebie-nie
    > chce zostawiac ich na lodzie bez pracownika. Boje sie tez ze potem moga
    > byc problemy z otrzymaniem wyplaty i swiadectwa pracy

    miałam podobną sytuację kiedyś i powiem tak: nie przedłużyłam umowy,
    powiedziałam, że mam inne plany życiowe i chciałabym wyjechać, tak naprawdę
    to siadała mi psycha z powodu tej atmosfery i szukałam pracy, nic im nie
    mówiąc i znalazłam robotę okay
    jak znam życie i tak oni zakładają, że zostaniesz u nich ale o umowie
    przedłużającej ani widu ani słychu z ich strony nie będzie do końca, chyba,
    ze cuda zaczną u prywaciarzy działać
    i co? uważasz że to z ich strony fair?
    nie łam się
    świadectwo pracy muszą Tobie wystawić czy chcą czy nie
    taki dokument nie zależy od "widzimisię" pracodawcy
    normalnie ustaje Twój stosunek pracy i już! nikt nie może Ciebie zmusić do
    przedłużania umowy
    a jakby oni wcześniej zaproponowali jednak pracę dalej to wtedy powiesz że
    sorry ale nie możesz
    pozdrawiam
    Justin