PracaGrupypl.praca.dyskusjezakonczenie pracy › Re: zakonczenie pracy
  • Data: 2003-01-17 08:57:28
    Temat: Re: zakonczenie pracy
    Od: "kz" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    : Mam pytanie, chce zrezygnowac z pracy ( ze wzgl na chora atmosfere w
    : pracy, brak poszanowania pracownikow i inne okropne historie)wraz z
    : zakonczeniem umowy, czyli za miesiac.Zastanawiam sie, kiedy powinnam
    : uprzedzic o tym wlascicielke (bo musi przeszkolic nowa pracownice na
    : moje miejsce, a do tego potrzebny jest jej czas). Czy wystarczy tydzien,
    : dwa tygidnie, czy moze na zebraniu kore ma sie odbyc niecale 3 tyg.
    : przez ukonczeniem mojej umowy). Jak myslicie, czy jak jej to powiem to
    : do konca mojej pracy beda mnie traktowac gorzej?? Czy musze wyznawac jej
    : powod??

    IMHO

    Jesli powiesz to ryzykujesz nieprzyjazne nastawienie pracodawcy wlacznie z
    mozliwoscia wrobienia Cie w cos nieprzyjemnego(kradziez itp.)