PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz pracy rownolegle › Re: zakaz pracy rownolegle
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zakaz pracy rownolegle
    Date: Thu, 06 Mar 2003 16:08:44 +0100

    > Idiotyczne korporacyjne ambicyjki. Stosowane nierzadko przez firmy płacące
    > poniżej średniej krajowej, he, he. Z moich obserwacji wynika, że wszyscy to
    > olewają sikiem prostym, albo obchodzą na różne sposoby (np. ich szwagrowie
    > zaczynają nagle mieć dodatkowe dochody), a druga strona udaje, że nic nie wie
    > (albo jest głucha i ślepa).
    >
    > Bueee, nie lubię hipokryzji i dlatego obecnie mam pracę, gdzie nie mam
    > żadnego idiotycznego "misia" w umowie i nikogo nie obchodzi, co robię po
    > godzinach pracy.

    Zapis taki jest mało skuteczny - znam kilka osób, które chodzą do pracy,
    bo prowadząc DG płacą niższy ZUS i coś tam za tą robotę dostają, więc
    jest na koszty. Do roboty się jednak nie przykładają (ich szef udaje,że
    nic ne wie).
    Jeżeli praca jest dobrze płatna, to zwykle wymaga poświęcenia znacznej
    ilości czasu i problem sam się rozwiązuje - ja robię dużo - oni mi
    dobrze płacą - na inne sprawy nie ma po prostu czasu.
    Znam też takich, którzy zasiadają w radach nadzorczych i zarządach, a na
    państwowej posadzie dymają za nich "murzyni" - ale w budżetówce o ile
    wiem nie podsuwają umowy o pracę z blokadą innych etatów czy DG, a nawet
    jak podsuwają, to nikt nie traktuje tego poważnie.

    Dogbert