PracaGrupypl.praca.dyskusjezainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacychRe: zainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych
  • Data: 2006-06-08 13:44:08
    Temat: Re: zainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak byście zareagowali na taki fragment CV kandydata na stanowisko
    > menedżerskie (szef zespołu, średni poziom zarządzania):
    > "Zainteresowania:
    > podróże, spotkania z przyjaciółmi, praca fizyczna"?

    Dla mnie jako rekrutujacego czyjes zainteresowania sa nieistotne. Natomiast jak juz
    ktos wpisze jakies, czasem w rozmowie dla zmniejszenia napiecia pytam o konkretne
    zainteresowanie, ale jak z tego wyjdzie, że ktos nie ma pojecia o przedmiocie swoich
    zainteresowan, to trudno mi bedzie traktowac go powaznie jako kandydata do pracy, a
    takie sytuacje juz mialy miejsce.
    Nie klamac, to jest podstawa, zarówno w sprawach ważnych jak i banalnych.

    Wojtek