PracaGrupypl.praca.dyskusjeza ile da sie przeżyc w warszawie (2 osoby)Re: za ile da sie prze?yc w warszawie (2 osoby)
  • Data: 2002-09-25 11:23:05
    Temat: Re: za ile da sie prze?yc w warszawie (2 osoby)
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "aka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:amq96p$41s$1@news.tpi.pl...

    > Życie w Warszawie jest tańsze niż w Białymstoku (oprócz komunikacji).
    Może
    > przeprowadzę się do W-wy ?

    Hehehe, wierz mi, nie jest. A wynajecie mieszkania od 500 stow jak kolezanka
    napisala wyzej do bajka. Pokoj, przy kims, owszem, ale cala chata to obecnie
    od 900 za kawalerke. Mozna troche taniej (800) dwupokojowe, ale to i tak
    przerobiona kawalerka z metrazem jak klatka na szczury. Jedzenie wszedzie
    tak samo, hipermarkety trzymaja poziom, na miescie nie warto bo od 10 do
    nieskonczonosci, piwo drogo, rozrywki wszelakie bardzo drogo (godzina kregli
    w np Arco 100 zl). Ale jak chcesz po prostu przewegetowac do lepszych czasow
    to przezyjesz i za 1500 (pod warunkiem, ze zrzucisz sie na mieszkanie i
    rachunki z kims)
    pozdro
    /p