PracaGrupypl.praca.dyskusjez pełnego etatu na firmę współpracującą › Re: z pełnego etatu na firmę współpracującą
    From: "syku" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: z pełnego etatu na firmę współpracującą
    Date: Sun, 25 Jan 2009 10:00:24 +0100

    > Zresztą - nie moje konie, nie mój wóz - niech robi jak chce, jest dorosły
    > i ponosi odpowiedzialność za swoje decyzje. Nieznajomość prawa raczej
    > nikomu nie pomogła.

    To ja chętnie ugryzę z innej strony temat.

    Rozmawiam z człowiekiem prowadzącym działalność. Chciałem go zatrudnić na
    etat ale on nie chce. Twierdzi że ma własną działalność i chce działać w
    ramach tej działalności. Ja go potrzebuję na 8h dziennie. Obecnie stanęło na
    tym że będzie pracował u mnie 8h dziennie (z możliwością 2 dni wolnych w
    miesiącu) i raz w miesiącu a mi wystawiać fakturę VAT - faktura o stałej
    wysokości + ew. dodatki w przypadku prac dodatkowych.

    Czy coś mi w tym przypadku grozi? Co zrobić zeby być czystym?
    To nie ja chcę żeby był samozatrudniony, on się zarzeka że to
    samozatrudnienie nie jest, a co jeśli ew. kontrola stwierdzi że to jest
    samozatrudnienie? Nie chcę beknąć za coś co nie jest moją winą...

    pozdrawiam
    Syku