PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie i niewykorzystany urlop › Re: wypowiedzenie i niewykorzystany urlop
  • Data: 2003-01-05 15:12:28
    Temat: Re: wypowiedzenie i niewykorzystany urlop
    Od: "Dorota" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MJ Skorupscy wrote:
> [...]

    uwaga - świadomy brak cięcia cytatów

    -- HMMM wg moich doświadczeń to pracodawca i tak zrobi co zechce. Dwa
    lata temu gdy dostałam wypowiedzenie z tymi różnymi "bez konieczności
    świadczenia..." to powiedziano mi że muszę wykorzystać przysługujący mi
    proporcjonalny urlop bo takie przepisy. Wypowiedzenie dostałam o godz.
    13 i dostałm prikaz spakowania się i zabrania ze wszystkim jeszcze tego
    samego dnia. Z prawem pojawienia się dopiero w ostatnim dniu miesiąca po
    świadectwo. Było jeszcze parę innych chamskich zagrywek. Dodam, ze firma
    z której odeszłam mieni się "liderem w dziedzinie wydawnictw
    specjalizujących się w prawie, również pracy, baaa żeby było śmieszniej
    to robią szkolenia z tego zakresu". Przyczyny obiektywne przyczyniły się
    do tego że nie walczyłam. Więc jak macie taką możliwość to wyciągnijcie
    wszystko co możliwe. Bo metody zwalniania w wielu firmach przedstawiaj
    wiele do zyczenia. A prawo??? Prawo bokiem sobie chodzi.

    Pozdrawiam Dorota