PracaGrupypl.praca.dyskusjewypłaty części wynagrodzenia "pod stołem"Re: wypłaty części wynagrodzenia "pod stołem"
    From: Michał <B...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypłaty części wynagrodzenia "pod stołem"
    Date: Thu, 25 Jan 2007 22:04:34 +0100

    Użytkownik "paweł" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1169383303.223761.161930@q2g2000cwa.googlegroup
    s.com...
    Witajcie! Pracuję w spółce zarejestrowanej w Polsce a będącej
    "oddziałem" grupy zagranicznego przedsiębiorstwa. Oficjalnie dostaję
    pensję- regularne przelewy ale większą częśc wynagrodzenia (premia
    od obrotu) przechodzi "pod stołem"- wcześniej pani przywoziła w

    Jak dla mnie to OK ale dogadaj się tak żebyś też miał z tego korzyść tzn.
    jeżeli z 2500 brutto dostałbyś 1700 to bierz tak żeby było 2000. Uwierz mi
    że lepiej na tym wyjdziesz bo podatek zusy itp. okradają cię bardziej niż
    pracodawca, ostatnio chyba pół polski ma takie umowy że na umowie minimum a
    reszta pod stołem przynajmniej w świętokrzyskim.