PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenia prezesow › Re: wynagrodzenia prezesow
  • Data: 2004-08-26 12:54:40
    Temat: Re: wynagrodzenia prezesow
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz) szukaj wiadomości tego autora

    In article <cgkbnf$244$1@news.onet.pl> "VERTRET" <vertret @ op . pl> writes:
    >From: "VERTRET" <vertret @ op . pl>
    >Subject: Re: wynagrodzenia prezesow
    >Date: Thu, 26 Aug 2004 11:53:00 +0200
    >Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    >wiadomości news:schmielarz.4291.0@uniprojekt.com.PL...
    >utrzymania.
    >
    >Jak to nie jest moja firma to interesuje mnie ona tylko jako całościowy
    >klient, który może mi nie zapłacić za moja robotę. Zawsze staram się jakoś
    >ubezpieczać, ale nigdy nie zaglądać nikomu do kieszeni.

    Sa jeszcze inne mozliwosci:
    -pracujesz u pracodawcy, ktory Cie zostawi na lodzie
    -pracujesz jako firma dla firmy, ktora Ci nie zaplaci
    Jak myslisz skad taka popularnosc firm sprawdzajacych wyplacalnosc?
    Jak przeforsowano publiczna liste dluznikow?
    To sa niestety problemy mlodego dzikiego kapitalizmu ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name