PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenia prezesowRe: wynagrodzenia prezesow
  • Data: 2004-08-26 09:53:00
    Temat: Re: wynagrodzenia prezesow
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:schmielarz.4291.0@uniprojekt.com.PL...
    > A nie interesuje Cie, ze pewnego miesiaca moze ich dla Ciebie zabraknac?
    > Prezesi tak poprowadza firme zeby w odpowiednim momencie zbankrutowala i
    > wcale sie nie beda przejmowac, ze jacys tam ludzie straca zrodlo
    utrzymania.

    Jak to nie jest moja firma to interesuje mnie ona tylko jako całościowy
    klient, który może mi nie zapłacić za moja robotę. Zawsze staram się jakoś
    ubezpieczać, ale nigdy nie zaglądać nikomu do kieszeni.

    Jak zawołasz kafelkarza do łazienki to raportujesz mu, czy oddajesz żonie
    pieniądze po wypłacie?

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)