PracaGrupypl.praca.dyskusjewybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron" › Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    From: "Krzysztof" <k...@l...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Date: Wed, 4 Aug 2010 21:00:50 +0200
    <4c582735$0$2596$65785112@news.neostrada.pl> <i399ag$2gr$1@news.onet.pl>
    <4c583bd5$0$17082$65785112@news.neostrada.pl> <i39pqr$h4c$1@news.onet.pl>
    <4c58738f$0$17096$65785112@news.neostrada.pl> <i39t5g$s45$1@news.onet.pl>
    <4c58a4d8$0$19177$65785112@news.neostrada.pl> <i3b6u8$ktj$1@news.onet.pl>
    <4c597732$0$17099$65785112@news.neostrada.pl>

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > jednak pozostanę przy zdaniu, że w znacznej większości
    > przypadków jest to cecha zauważalna gołym okiem przez każdego normalnego
    > obserwatora.

    Pozostań zatem.
    Mając przy tym na uwadze fakt, że_może_jednak się mylisz w ich ocenie.
    (choć właściwie dynda mi to :)

    > Jacy pracownicy? Rozumiem, że Twoi,

    Nie, nie "moi", ale chociażby ci, z którymi kiedyś współpracowałem albo ci,
    którzy "występują" na tutejszej grupie.

    > bo skoro uważasz (patrz [1]), że liczą
    > się tylko osobiste doświadczenia, to nie wsadzasz tu tekstów usłyszanych
    > od znajomych...

    Naprawdę nie łapiesz o co mi chodzi, gdy piszę o "osobistym doświadczeniu"
    czy tylko udajesz?

    > Do mnie?

    A z kim teraz rozmawiam, jeśli nie z Tobą?

    > Czytałeś uważnie? Przecież nawet w tym, co cytujesz niżej jest
    > napisane, że nie jestem wyznawcą poprawności politycznej.

    Jednak napisałeś to dopiero po zadaniu przeze mnie tego pytania.

    > Poza tym Twoja reakcja to klasyczne "a u was biją murzynów".

    Nie, to jedynie było zwykłe pytanie, czy jesteś wyznawcą relatywizmu
    moralnego zwanego popularnie etyką Kalego.
    Tak, tak, już wiem, że nie, więc pliiis - nie tłumacz się :)

    > tak wiem, jestem nikim, podłym robakiem, jak śmiałem wypowiadać się o
    > sprawach majestatu SZEFIE :) To się więcej nie powtórzy :)

    A tak bardziej poważnie dasz radę? :)
    Pytam na serio - na jakiej podstawie osądzasz mnie i moje wypowiedzi nie
    znając w ogóle backgroundu, a jedynie podpierając się jakimiś stereotypami?

    > U, człowieku, wyobraźni by Ci nie starczyło. Leciały takie epitety i
    > konstrukcje myślowe, że głowa mała. Ciekawostka, było też coś o zdrajcach
    > i niewdzięcznikach :) Znasz tę mentalność zapewne.

    Nie. Gdybym znał, to nie pytałbym się o jakich tekstach piszesz.
    Natomiast nie bardzo rozumiem, co jest takiego niesamowitego w określeniu
    kogoś "niewdzięcznikiem", jeśli w istocie zasługuje na taki epitet?

    > To Ty się żaliłeś, OIDP, jak Ci ciężko, prawda?

    Po pierwsze nie żaliłem się. To Ty sobie ubzdurałeś, że się żalę. Nawet Ci
    wyjaśniałem, gdzie popełniasz błąd we wnioskowaniu, ale chyba nie lubisz
    słuchać innych, tylko wolisz tkwić we własnych, nawet niezgodnych z
    rzeczywistością przekonaniach.
    Po drugie - nawet zakładając, że jest mi ciężko, to co to u licha ma do
    rzeczy? Nie może być mi ciężko? To też jakiś symptom buractwa?

    > Oczywiście że miałem na myśli wszelkie działania nie fair, nie było to
    > chyba trudne do wydedukowania. Twoją odpowiedzią jest jak widzę
    > podważanie
    > mojej wiarygodności,

    A co jest Twoim celem w tej dyskusji, jeśli chodzi o moją osobę?
    Bo odnoszę wrażenie, że to samo.
    Z mojej strony było to tylko sarkastyczne odbicie piłeczki, ale widzę, że
    jej nie dostrzegłeś.

    > no nie załapałeś, nie szkodzi.

    Ach, Ty nie zrozumiałeś, ale nazywa się to, że "ja nie załapałem".
    "Urocze" :)

    Pozdrawiam
    K.