PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasna dzialalnosc gospodarcza › Re: wlasna dzialalnosc gospodarcza
    From: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wlasna dzialalnosc gospodarcza
    Date: Sun, 21 Nov 2004 21:02:18 +0100

    > Poszrz, bo za dodawanie nowych wpisow placisz potem chyba 50 zl
    > Z tym co masz to nie sprzedasz nic klientowi, a czesto mozesz miec
    > sytuacje "To jak potrzeba, to niech pan dla mnie kupi"
    Potwierdzam 50 zł opłatę za zmianę we wpisie.
    Mam jeszcze:
    22.33.Z Reprodukcja komputerowych nośników informacji
    30.02.Z Produkcja komputerów i pozostałych urządzeń do przetwarzania
    informacji
    51.43.Z Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów gospodarstwa domowego i
    artykułów radiowo-telewizyjnych
    51.84.Z Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i
    oprogramowania
    51.86.Z Sprzedaż hurtowa części elektronicznych
    52.48.A Sprzedaż detaliczna mebli, wyposażenia biurowego, komputerów oraz
    sprzętu telekomunikacyjnego
    52.48.B Sprzedaż detaliczna sprzętu optycznego, fotograficznego oraz
    precyzyjnego
    52.48.C Sprzedaż detaliczna zegarów, zegarków oraz biżuterii
    74.81.Z Działalność fotograficzna