PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasna dzialalnosc gospodarczaRe: wlasna dzialalnosc gospodarcza
  • Data: 2004-11-21 20:47:36
    Temat: Re: wlasna dzialalnosc gospodarcza
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel Sikorski wrote:
    > Kiedy rozpoczynałeś DG? Pytam, bo teraz [nie wiem, od kiedy], już się
    > chyba tak nie da.
    > Trzeba jechać równo z PKD.

    Nie da się od stycznia 2004, ale to nie tak.
    Chodzi Ci zapewne o zmiany, które
    pojawiły się po zmianach w PDG,
    ustawie o KRS i potem nowej ustawy
    o swobodzie działalności.
    Te cyrki z PKD biorą się z tego, że teraz
    można od razu po rejestracji np w UM
    automatycznie otrzymać REGON
    i dlatego każa to dokładnie wypełniać.
    Niemniej jednak jak przeczytałem przed chwilą
    zasady klasyfikowania na stat.gov, to jest cała
    masa obejść typu: działalność drugorzędna
    i pomocnicza itp.

    > Skąd wiesz, jaki mam sposób rozumowania?

    No właśnie taki, że trzeba "jechać równo z PKD".
    Jak masz wpisane te wszystkie "handle"
    komputerowym sprzętem i zaproponuje Ci ktoś
    żebyś sprzedał mu tonę gwoździ, to będziesz
    biegał wpisać handel artykułami metalowymi?