PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasna dzialalnosc gospodarcza › Re: wlasna dzialalnosc gospodarcza
    From: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wlasna dzialalnosc gospodarcza
    Date: Sun, 21 Nov 2004 20:39:39 +0100

    > Jedna uwaga. Działalność typu 72.x według PKWiU z definicji podlega
    > VAT-owi.
    > Nie można być na ryczałcie... chyba, że wybierzesz branżę jako ...
    > "doradztwo"
    > - po szczegóły odsyłam do jakiegoś doradcy :)
    Możesz wskazać miejsce, gdzie można o tym poczytać?
    Bo w PKD nie ma o tym mowy, z tego, co czytałem.
    Ustawa o podatku VAT?

    Ja sobie wybrałem:
    72.10.Z Doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego
    72.21.Z Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania
    72.22.Z Działalność w zakresie oprogramowania, pozostała
    72.30.Z Przetwarzanie danych
    72.40.Z Działalność związana z bazami danych
    72.50.Z Konserwacja i naprawa maszyn biurowych, księgujących i sprzętu
    komputerowego
    72.60.Z Działalność związana z informatyką, pozostała

    Twierdzisz, że muszę zostać vatowcem? Kurde, nie wiedziałem, że to zależy od
    branży, myślałem do tej pory,
    że wystarczy nie przekroczyć progu 10000 eur/rok.