PracaGrupypl.praca.dyskusjewebmaster - stawki godzinoweRe: webmaster - stawki godzinowe
    From: "mhl999 " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: webmaster - stawki godzinowe
    Date: Sun, 1 May 2005 05:07:29 +0000 (UTC)

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pewne zasady, jasne i jednoznaczne musisz okreslic. Jak rozmawiasz
    > z klientem to tez nie poruszasz sprawy pieniedzy?
    jest roznica pomiedzy pracownikiem a klientem.
    pracownik wynegocjowal swoje warunki z chwila podpisania umowy o prace,
    ze pracuje za taka a nie inna stawke i zmiana jej z projektu na projekt
    jest nonsensem. od tego jest premia motywacyjna, tylko najpierw trzeba na
    nia zapracowac czyli moim zdaniem skupic sie na projekcie.

    > Zbyt duza dowolnosc premiowania dziala deprymujaco. Lepsza jest niska,
    > ale jednoznacznie okreslona premia, [...] taka, ze pracownik wie czym moze
    > podpasc, zeby jej nie dostac, polaczona z solidna premia roczna czy
    > kwartalna, dotyczaca caloksztaltu [...]
    tia i to pewnie wszystko zapisane w regulaminie jeszcze;)
    moje zdanie jest takie, ze pracownika nalezy trzymac krotko "za pysk",
    nazywam to dycyplina. nie oznacza to jednak, ze pracownik ma zapierd***
    za marne grosze.
    osobiscie wole stosowac dwie pule kwartalnej premii. jedna przydzielana
    przez pracodawce, druga do dyspozycji zalogi, w taki sposob, ze wiedza
    ile maja do wydania a co z tym zrobia to juz "ich problem". raz zagrali
    w lotto i zrobili sobie impreze w knajpie innym razem zamowili sobie
    cotygodniowa pizze przez najblizszy kwartal. jak cos z tej puli zostawalo
    to trafialo to puli calorocznej, ktora pojawiaja sie na poczatku grudnia.

    > Bardzo mi sie podoba tez system [...] gdzie w miare uplywu czasu i wzrostu
    > znaczenia pracownika w firmie, ma on prawo do (jednoznacznie podanego)
    > coraz wyzszego udzialu w zyskach firmy.
    zgodze sie. tylko, ze sa granice ktorych przekroczyc nie wolno;) co by
    przypadkiem nie stracic kontroli nad firma:)

    > Zgadza sie. Ale musisz trafic w to, na czym pracownikom zalezy.
    taki podzial "lupow";) pozwala w latwy sposob dotrzec do tego co komu
    potrzeba

    i na tym zakoncze watek bo pewnie mowimy o tym samym tylko w nieco
    inny sposob:)

    pozdrawiam, mhl999