PracaGrupypl.praca.dyskusjewebmaster - stawki godzinoweRe: webmaster - stawki godzinowe
  • Data: 2005-05-01 06:52:46
    Temat: Re: webmaster - stawki godzinowe
    Od: "Jayin" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > no, wiem :) tylko jesli ktos za kazdym razem sie go bedzie dopominal,
    > pomimo ustalonych przy zatrudnieniu warunkow, to kopa w dupe, bo to moim
    > zdaniem nie na tym polega.

    Masz rację - upierdliwość dopominania się jest okrutna :-) I pewnie sama
    jako szef bym kiepsko to znosiła. Inna sprawa, gdy wyniki finansowe firmy
    poprawiają się dzięki pracy czyjejś, a premii (nawet nie podwyżki:]) ani
    widu ani słychu. Wtedy jakoś... "nie tako":)

    > pomarudzic kochana to zawsze mozna:) tylko bylo nie bylo pracodawca ma
    > pewne stale koszta, ktorych ty na codzien pewnie nie zauwazasz.

    Oj zauważam, zauważam. Firma jest tak "kameralna" i wszyscy pracujemy razem,
    że jesteśmy na bieżąco i z opłatami za media/czynsze/wynajmy/ZUSy/inne
    przyjemnosci, jak i problemami z przeglądem samochodów służbowych. A o
    innych sprawach to nawet nie ma co mówić... No cóż :>

    > nie wiem jak to jest u ciebie, ale zazwyczaj pewnie wiekszosc prywatnych
    zlecen
    > sama do ciebie przychodzi. nie musisz biegac za nimi i to chyba poniekad
    > ta roznica.

    Chciałabym...Chciałabym...;-)))) Naprawdę. Ale prywatnie to zazwyczaj sama
    muszę szukać, jeździć i biegać za zleceniami (nowymi), na szczęście te
    "stare" zwykle procentują utrzymaniem kontaktu z klientem, i pociągają za
    sobą kolejne. Ale tych nowych trzeba szukać samemu. Kraina Piecznych
    Gołąbków to nie tutaj, a szkoda :-) Firmowo też szukam klientów dla firmy,
    tak jak wszyscy w niej - więc to nie jest tak, że się siedzi i czeka, aż
    szefostwo znajdzie klienta i będzie coś do roboty przez te 8 h.

    > sam kiedys marudzilem, ze dzial handlowy, ktorym to kierowalem za malo
    > zarabia. co ciekawe kierownik oddzialu sie ze mna zgodzil, ale
    stwierdzil,
    > ze nie ma kasy na podwyzki. za miesiac bylo o tyle ciekawiej, ze wszyscy
    > pracownicy dostali podwyzki (srednio 100.pln) tylko nie dzial handlowy.
    > klimat w firmie byl swietny jednak praca dla ideii kiedys musiala sie
    > skonczyc.

    Podobnie. U nas była atmosfera świetna - jeśli chodzi o klientów i zespoł
    ludzi z którymi pracowałam. Pojekty ciekawe. Szefostwo ludzkie.Wiesz, jak
    człowiek lubi swoją pracę, to się w nią angazuje i chce robic ją jak
    najlepiej. Ale - jak piszesz - praca "dla idei" to raczej taki pozytywizm
    czysty, któy jest dobry, ale nie jako główny temat życia :-) Teraz więc
    jednym z dwóch powodów dla których właśnie rezygnuje z pracy w tej firmie -
    więc finanse. Aż szkoda odchodzić:/ ale te tendencyjne pieniądze i jeszcze
    jedna sprawa - nie pozwalają na pozostanie tam. Za coś trzeba sensownie
    żyć:>

    > tia, szumne i dumne okreslenie. ja po prostu twierdze, ze pracownik ma
    byc zadowolony ze swojej roboty i kasy jaka za nia dostaje. poki to
    funkcjonuje to ekipa jest zgrana, zmiany nie sa mile widziane nawet przeze
    mnie.

    Zgadzam się w 100%. Mówię/piszę o tym samym.

    > zdarza sie. sam zreszta tak postapilem wobec kumpla, ktory robil mi
    projekt
    > strony. mial na to 4 miechy. zrobil ja w 5 dni. niestety dla niego po
    > czasie. efekt koncowy - zaplacilem 20% wartosci zlecenia. dzis wykonuje
    > zlecenia od reki i nie narzeka:)

    To jasne:-) Jak jest deadline, to nie mozna przekracac. I tyle.
    Nawet jak robię coś "na piękne oczy":-) dla kogoś, czy to z WWW czy z DTP -
    też trzymam terminów. bo to nie tyle kwestia "zapłaty", co normalnego
    podejścia do projektu.

    > czasami trzeba, ale oby nie za czesto ;)

    Right ;-)

    Zaczynając Długi Weekend
    J.