PracaGrupypl.praca.dyskusjewebmaster - stawki godzinowe › Re: webmaster - stawki godzinowe
  • Data: 2005-04-30 19:46:11
    Temat: Re: webmaster - stawki godzinowe
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mhl999 " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d50m7e$bm9$1@inews.gazeta.pl...

    > pomarudzic kochana to zawsze mozna:) tylko bylo nie bylo pracodawca ma
    > pewne stale koszta, ktorych ty na codzien pewnie nie zauwazasz. nie wiem

    Ja mam fajnie pod tym wzgledem - widze wszystkie przeplywy pieniezne,
    wyciagi z konta, przelewy za czynsze, telefony i outsourcing. Doskonale sie
    orientuje, ile "mamy" pieniedzy. Dokonale wiem, ile organizacja bierze od
    np. UE za dzien mojej pracy przy projekcie, za ktory ja dostaje tyle a tyle.
    Negocjacji finansowych wlasciwie nie ma, bo ta obustronna wiedza powoduje,
    ze kazdy wie, ile i co ma sens. I nie jestem jedynym pracownikiem, ktorego
    to dotyczy. Ale zgadzam sie, ze taka jawnosc jest dobra praktyka w przypadku
    pracownikow, ktorzy maja pojecie o prowadzeniu dzialalnosci, bo nie majacym
    pojecia jakikolwiek narzut wywola wrazenie niesprawiedliwosci.

    I.