PracaGrupypl.praca.szukanawebdesign / grafika komputerowaRe: webdesign / grafika komputerowa
  • Data: 2003-11-11 16:09:54
    Temat: Re: webdesign / grafika komputerowa
    Od: "artkurator" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nazwisko wyraźnie wskazuje, że coś masz z czubem. Chłopcze, twoja radosna
    twórczość może i podnieca cię, lecz do profesjonalizmu daleka droga przed tobą -
    myślę że braknie ci na to twojego życia. W cenie to chyba trochę przesadziłeś
    bo przecież gdybyś mi zapłacił te 250 złotych to i tak bym tej strony nie
    wziął. Podam ci natomiast kilka tylko rad co trzeba, żeby zrobić dobrą grafikę:
    trzeba skończyć co najmniej szkołę wyższą z kierunkiem graficznym, mieć talent
    i kupić sobie te wszystkie programy na których "tworzysz". Jak chociaż to
    spełnisz to wtedy zobaczę na co cię stać.
    Powodzenia
    artkurator