PracaGrupypl.praca.szukanawebdesign / grafika komputerowa

  • 1. Data: 2003-11-09 10:17:53
    Temat: webdesign / grafika komputerowa
    Od: "karol czubkowski" <b...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Student, wykona tanio (juz od 250pln) i profesjonalnie strony WWW. (a takze
    bannery reklamowe, grafiki etc.)

    Pozdrawiam
    Karol Czubkowski
    http://www.2032.prv.pl

  • 2. Data: 2003-11-09 10:40:15
    Temat: Re: webdesign / grafika komputerowa
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    Marna strona, nie całkiem działa poprawnie i długo się
    ładuje.

  • 3. Data: 2003-11-09 14:11:27
    Od: "sterko" <n...@o...pl>

    > Marna strona, nie całkiem działa poprawnie i długo się
    > ładuje.

    No i popracuj nad optymalizacja grafiki - na wejsciu fotka ma ponad 70 KB a
    mogloby miec pewnie kolo 30 KB

  • 4. Data: 2003-11-10 19:16:53
    Od: "ZIL" <z...@c...pl>

    Bo koles to dres. Watpie, aby oglaszajac sie na takiej grupie i oferujac sie
    za 250zl (ciekawe co wchodzi w ta cene :) bedziesz mial jakiekolwiek
    zapytanie. Takich jak Ty jak widac na grupie sa setki z ta roznica, ze inni
    oferuja wykonanie strony za 100zl :D

  • 5. Data: 2003-11-11 15:34:26
    Od: "sterko" <n...@o...pl>

> [...]
    > za 250zl (ciekawe co wchodzi w ta cene :) bedziesz mial jakiekolwiek
    > zapytanie. Takich jak Ty jak widac na grupie sa setki z ta roznica, ze

    no i ziomal ma tez dresy w paski, fakt faktem tylko brakuje zdjecia be-em-ki
    i komory
    a najlepsze w menu jest: ZROBIE CI* (nie bede sie wyrazac)

  • 6. Data: 2003-11-11 16:09:54
    Od: "artkurator" <a...@o...pl>

    Nazwisko wyraźnie wskazuje, że coś masz z czubem. Chłopcze, twoja radosna
    twórczość może i podnieca cię, lecz do profesjonalizmu daleka droga przed tobą -
    myślę że braknie ci na to twojego życia. W cenie to chyba trochę przesadziłeś
    bo przecież gdybyś mi zapłacił te 250 złotych to i tak bym tej strony nie
    wziął. Podam ci natomiast kilka tylko rad co trzeba, żeby zrobić dobrą grafikę:
    trzeba skończyć co najmniej szkołę wyższą z kierunkiem graficznym, mieć talent
    i kupić sobie te wszystkie programy na których "tworzysz". Jak chociaż to
    spełnisz to wtedy zobaczę na co cię stać.
    Powodzenia
    artkurator