PracaGrupypl.praca.dyskusjewarto czasem użyć pipy ;) › Re: warto czasem użyć pipy ;)
  • Data: 2007-08-22 11:55:27
    Temat: Re: warto czasem użyć pipy ;)
    Od: "niezadowolony" <n...@z...ie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.fcmqbe.5os.proteus@locke.pl...
    > Pierwsze z brzegu: nierzeczywiste wymagania płacowe, nie mające
    > odzwierciedlenia ani w wiedzy, ani w rzetelności pracownika/kandydata.
    > Przy czym nie zrozum mnie źle - daleki jestem od wycen jakie stosuje
    > Any User. Tym niemniej _każda_ sytuacja nierównowagi rynkowej jest
    > niezdrowa.

    No to twoja ulubiona ręka rynku przecież też by to uregulowała, płace by
    wzrosły, ale do pewnego poziomu. Szeregowy pracownik w markecie nie
    dostawałby przecież 5000zł, ale np 2000zł

    > Czyli jednak ingerencja państwa i otwieranie granic? :)

    Interwencja państwa to są obecne projekty importu niewolników z 3
    świata, a ja mam na myśli zdrową, normalną sytuację, że cały biedniejszy
    świat chciałby tu przyjechać i pracować, widzisz w Polsce jakichś
    emigrantów? bo ja nie