PracaGrupypl.praca.dyskusjew nawiazaniu do blednego kola !!! › Re: w nawiazaniu do blednego kola !!!
    From: "millo" <m...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w nawiazaniu do blednego kola !!!
    Date: Wed, 27 Feb 2002 22:06:22 +0100

    > A ty przeczytales poprzednie posty i wiesz o czym tu mowimy, czy czytasz
    > wyrywkowo??? WW przyklad ma udowodnic, ze dwa lata temu latwiej bylo znalezc
    > prace czlowiekowi, ktory posiadal jakies umiejetnosci, ale nie byl alfa i
    > omega w tym temacie (wiadomo, absolwent).

    Z uwaga sledzilem caly watek. Uwazam go nawet za jeden z najciekawszych od
    dluzszego czasu.
    Natomiast nie przemawia do mnie argument, ze dwa lata temu bylo latwiej. 20
    lat temu bylo jeszcze latwiej. A 30 lat temu wcale nie bylo problemu ze
    znalezieniem pracy. I co? Spodziewasz sie, ze przy rosnacych wymaganiach
    rynku (klienci chca wiecej, szybciej, lepiej i taniej) wymagania pracodawcow
    powinny utrzymywac sie na tym samym poziomie??? Albo z innej strony - jaka
    wartosc prezentujesz soba na rynku pracy, skoro nie zalezy Ci na rozwijaniu
    i doskonaleniu swoich umiejetnosci?

    >Nie ganie pracodawcow, za
    > wymagania znajomosci programow do DTP (Chociaz mysle, ze moznaby ograniczyc
    > sie do polowy z nich) , ale Autocad i wyksztalcenie plastyczne???

    Powiem tak. Nie sadze, zebys mial podstawy oceniac jakie umiejetnosci beda
    Ci potrzebne w pracy, ktorej oferte czytasz. Mysle, ze ktos, kto umieszcza
    ogloszenie okreslajace, jakimi programami i w jakim stopniu powinienes sie
    poslugiwac, zeby poradzic sobie z obowiazkami wie to troche lepiej.

    >Jakimi
    > kwalifikacjami, bedzie trzeba sie okazac za nastepne dwa lata aby dostac
    > prace?

    Spiesze doniesc: dodatkowo, oprocz programu wektorowego, bitmapowego i do
    skladu, przynajmniej: program 3D, podstawy HTMLa, cos do prostych animacji,
    cos do tworzenia prezentacji. To oczywiscie w dziedzinie DTP/poligrafia.

    > [...] Aha i nie mow mi ze nie wiem o czym pisze. Moj szwagier ma
    > drukarnie i czasem gdy mial duzo zlecen, to troche mu w tym pomagalem. Nawet
    > nie mial reklamacji (a moj zawod wyuczony to mechanik)

    To na prawde nie wiesz o czym piszesz. Ja kiedys w wakacje pracowalem u
    ciotecznego brata mojego dziadka przy zbieraniu jablek, ale nie czuje sie na
    silach dyskutowac o stanie polskiego sadownictwa.
    Acha! Tez nie bylo reklamacji. A jeden z moich wyuczonych zawodow to tez
    mechanik.

    > Pozdr.
    > Lukasz

    Rowniez pozdrawiam