PracaGrupypl.praca.dyskusjew nawiazaniu do blednego kola !!!Re: w nawiazaniu do blednego kola !!!
    From: <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w nawiazaniu do blednego kola !!!
    Date: 24 Feb 2002 21:04:04 +0100

    Czesc!

    Czesto widze ogloszenia typu zatrudnimy "projektanta /
    programiste". Tak sie troszke zastanawiam, przeciez to jednak dwa
    dosc rozne stanowiska gdzie wymagane sa inne umiejetnosci.

    Mozna byc dobrym programista, a zlym projektantem i odwrotnie.
    Ponadto nawet w srednim projekcie jest dla projektantow tyle
    pracy, ze juz pewnie nie starczy im czasu by zajac sie
    programowaniem. Oczywiscie pomijam sytuacje, gdy od czasu do
    czasu trzeba cos wyjatkowo pilnie skrabnac.

    Wydaje mi sie, ze w tych wszystkich ofertach poszukiwani sie po
    prostu programisci, a by ladniej wygladalo, rowniez w papierach
    firmy, pisze sie projektant. Ponadto czesto to projektowanie
    wyglada tak
    - wymysl to i to
    - gosc bierze, skrobie sie w glowe, nie gada nawet z klientem,
    tylko cos tam proponuje
    - pisze raport na dwie kartki, 80 proc. wiedzy ma wglowie
    - programuje, zmienia piec razy koncepcje
    i wsio

    jakos takie laczone oferty mnie raza, nie wiem moze przesadzam,
    ale jestem ciekawy waszego zdania