PracaGrupypl.praca.dyskusjeuzupełnianie strony - jak sie rozliczac i za ile ? › Re: uzupełnianie strony - jak sie rozliczac i za ile ?
  • Data: 2008-09-10 11:05:37
    Temat: Re: uzupełnianie strony - jak sie rozliczac i za ile ?
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 9, 7:57 pm, kranu <k...@w...interia.pl> wrote:

    > Jeszcze tak z ciekawości: to, że jestem informatykiem z wyższym
    > wykształceniem, potrafię robić strony, znam photoshopa itp. ma wpływ na
    > stawkę czy nie, skoro poradziłaby sobie z tym nawet małpa po odpowiednim
    > czasie manipulacji prądem i bananami? :)

    Wpływ może mieć jedynie taki, że tego zlecenia nie dostaniesz, bo nie
    spełni Twoich oczekiwań finansowych. Nikt nie będzie więcej płacił
    tylko z tego tytułu, że masz studia za sobą. Bo niby dlaczego miałby?

    Umiejętnościami możesz się chwalić gdy chcesz dostać ciekawą pracę,
    która rzeczywiście ich wymaga. A przy tym zleceniu wykorzystaj je -
    tak jak kolega obok doradził - by z pracą uwinąć się szybciej i mieć
    więcej czasu dla siebie. Stąd właśnie propozycja zabrania roboty do
    domu i nie wchodzenia w żadne rozliczenia godzinowe.

    Dyplom schowaj do szuflady, szczególnie że jest z informatyki. Ja
    jeszcze swojego nie odebrałem z uczelni, mimo że minęły już 4 lata.
    Jedynie odpis raz mi się przydał, by uzyskać 6 dni urlopu więcej.

    --
    mihau