PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowy › Re: urlop i tel sluzbowy
  • Data: 2006-12-28 21:57:52
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:45943770.A746051@interia.pl MarcinF <m...@i...pl>
    pisze:

    > chodzilo mi raczej o wypowiedzenie ze strony pracodawcy, gdy
    > pracownik nie bedzie chcial "poswiecac sie" dla dobra firmy
    Kapuję. Ale w tym ujęciu to jest właściwie nie do ominięcia. Przecież jeśli
    zupełnie prywatnie, po godzinach pracy spotkam na ulicy swojego pracodawcę i
    rzucę mu od niechcenia "zejdź mi z drogi, łajzo" to on mi następnego dnia
    może wręczyć wypowiedzenie formalnie nie mające nic wspólnego z zajściem z
    poprzedniego dnia.
    Uważam zatem, że nie ma sensu brać tego pod uwagę.

    > mysle ze czesto jest jej trudniej i da sie to zauwazyc w praktyce
    Trudniej czy nie trudniej, ma go (prawa) przestrzegać. Nie ma przymusu
    prowadzenia firmy.

    > ja pisalem o duzych zakladach, majac ma mysli takie gdzie w jednym
    > miejscu pracuja setki ludzi, dziala zwiazek zawodowy itd.
    No, z tym działającym związkiem zawodowym to się skrzętnie ukryłeś. Ale
    czemu w zakładzie w którym działa związek zawodowy łatwiej przestrzegać
    prawa pracy?
    Bo ZZ czuwa?

    Jotte