PracaGrupypl.praca.dyskusjeupomnienieRe: upomnienie
  • Data: 2009-03-27 07:42:10
    Temat: Re: upomnienie
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lq0os4973m29h83tdl15bu57nm2f89l03m@4ax.com...
    > Pieknego dnia Thu, 26 Mar 2009 20:31:06 +0000 (UTC), " dominik1953"
    > <d...@W...gazeta.pl> zakodowal:

    > Żadne. Upomnienie nie potrzebuje podpisu pracownika. A jak się z nim
    > nie zgadzasz, to złóż zażalenie.

    Wiec o ile dobrze zrozumiałem pracodawca może preparować takie upomnienia
    nawet z datą wsteczną ? Nie musi mieć dowodu dostarczenia, okazania ?
    Załużmy że zwalniają cie z pracy (nie masz upomnień) idziesz do sądu pracy i
    wtedy okazuje się że pracodawca przyszedł z 6 upomnieniami i twierdzi że
    tylko z litości nie wydupcył cie z roboty po trzecim.
    Co w takiej sytuacji ?