PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o praceRe: umowa o prace
  • Data: 2002-11-04 21:01:51
    Temat: Re: umowa o prace
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert <r...@w...pl> wrote:
    > zwolnieniu przysługuje mi 3 m-czna odprawa. Prosze grupowiczów o wyjaśnienie
    > jaki jezt mój status prawny, zależy mi na pracy, co mam zrobić, jestem w
    > rosterce.

    Masz umowę o pracę na czas nieokreślony. Powiedz właścicielowi, że jeśli
    byś poszedł do Sądu Pracy, to nie dość, że go siekną po kieszeni, to
    jeszcze Sąd uzna, że jest ona na takich warunkach jak Ty zeznasz. To, że
    jesteś dopuszczony do pracy wystarcza, żeby uznać, że zawarta została
    umowa. Oprócz tego szef ma od razu na głowie PIP, ZUS i skarbówkę.
    MOże księgowa powinna poszukać innej pracy?

    --