PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzieło a ubezpieczenieRe: umowa o dzieło a ubezpieczenie
  • Data: 2006-05-18 13:08:46
    Temat: Re: umowa o dzieło a ubezpieczenie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu jaberski porozsypywal nastepujace haczki:
    > sytuacja jest kiepska.
    > a scisle to miesiac po zakonczeniu pracy etatowej
    > twoje ubezpieczenie zdrowotne wygasa.
    > mozesz ubezpieczyc sie indywidualnie.
    > (...)
    > i tyle. ja tak ciagne juz 5 lat, bo tez pracuje na umowe o dzielo.
    To ja sie podebne z pytaniem pobocznym... jesli ktos nie ma umowy o
    prace i jest zarejestrowany w UP jako osoba bezrobotna, ma autoamtem
    ubezpieczenie. Jesli nie pracuje i nie jest zarejestrowany jako osoba
    bezrobotna, moze miec ubezpieczenie jesli wspolmalzonek(wspolmalzonka)
    ma umowe o prace (ksiazeczke zdrowia wystawia wtedy zaklad pracy
    wspolmalzonka/wspolmalzonki). A jesli ma umowe o dzielo/zlecenie to tez
    moze miec ubezpieczenie zdrowotne z racji tego ze wspolmalzonek/malzonka
    pracuje?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl