PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzieło a ubezpieczenie › Re: umowa o dzieło a ubezpieczenie
  • Data: 2006-05-22 07:45:49
    Temat: Re: umowa o dzieło a ubezpieczenie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaberski wrote:

    > hmmm... myslalem o tym juz pare lat temu.
    > jezeli sie przeziebiles, albo masz inny niewielki problem
    > ze zdrowiem, to ubezp. prywatne jest OK.
    > ale pokaz mi fime, ktora w ramach ubezp. sfinansuje mi operacje
    > chociazby wyrostka robaczkowego ?! to sie zdarzyc moze zawsze...
    > albo jak bedziesz mial wypadek samochodowy i polezysz
    > ze 2 mies. w szpitalu. za to tez nie zaplacą.
    > tylko dlatego nie ubezpieczam sie prywatnie.

    Nie wiem jak teraz, nie interesowalem sie tym, ale jakis czas temu z
    roznych firm wydzwaniano do mnie bym wlasnie sie ubezpieczyl na
    okolicznosc wizyty w szpitalu... Wlasnie jak dla mnie nie bylo ciekawej
    oferty dlatego puki co lecze sie prywatnie bez ubezpieczenia...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl