PracaGrupypl.praca.dyskusjeugoda z pracodawcąRe: ugoda z pracodawcą
    From: "rene" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ugoda z pracodawcą
    Date: Sun, 12 Dec 2004 08:08:37 +0100

    > Mozliwe ze bedzie usilowal. Nie mowie ze wprost bo nikt nie moze zmusic
    > Cie
    > do zawarcia ugody, ale dajmy na to powie ze wprowadzalas niezdrowa
    > atmosfere w miejscu pracy, bylas osoba klotliwa i nieskora do kompromisow
    > oraz porozumienia, o czyms swiadczy fakt ze odrzucilas propozycje
    > polubownego rozwiazania zaistniales spornej sytuacji.

    nie pracuję tam już kilka miesięcy, a pozew złozyłam dopiero niedawno, bo
    byłam za granicą i wydaje mi się, że to ja wykazałam dużą cierpliwość
    czekając na pieniądze

    > Ma, ale to jemu zalezalo na spotkaniu. Nie przyznawaj sie ze to bedzie
    > prawnik - powiedz ze znajomy mezczyzna abys miala w nim oparcie.

    a co jeśli powie, że on nie chce towarzystwa tej osoby, mam się pożegnać i
    wyjść?

    > Z falszywego warunku nie da sie wysnuc logiznego wniosku. To zdanie
    > mialoby
    > sens gdyby istnialy inteligentne kobiety.

    a już miałam o Tobie dobre zdanie :), ale widocznie Ty sie otaczasz samymi
    blondynkami, w każdym bądź razie dziękuje za rady
    _ __ _

    interesujęce .......